nya dag, nya svårigheter... hehe

vaknade imorse å frugan sa t mig att jag skulle ringa vårdcentralen eftersom jag inte åkte upp igår... åt nötter i söndags å har haft svårt att andas sedan dess. nu fick d räcka blev akuttid å d tror iaf att d e nötter som jag reagerat på så jag fick nån medicin å sen bara clarityn utskrivet... smart jag behöver inte sådan medicin dum jävel. typiskt blattar Silvana Bica är den sämsta läkaren på vcm marieberg i mtala.

sitter nu å ser på plastikkirurgerna me frugan... fy fan vad jag vill operera mig. vill inte ha denna feta krppen längre men vågar inte banta mer rädd å falla tbax i sjukdomen... vill inte orsaka den smärtan för mina anhöriga igen å ispeciellt inte för frugan Älskar henne För mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0