glad men den jävla ångesten e alltid där...

jag blir helt jävla galen johannas ex försöker förstöra mellan oss men hon fattar inte att d inte funkar så sluta för fan michele hedin NU!!!

annars e d ganska lugt gör inte så mkt om dagarna blir meste lugna favoriter... å mys.
ångesten...ja vad ska jag säga har sååååån jävla ångest mest för maten men även för allt annat men jag försöker lida igenom d så jag någn gång kan komma ut på andra sidan....

orkar inte leva så här men vill leva men min fina johanna <3 <3 gifta mig å få barn men d e juh en lång framtid tills dess... men hppas på d bästa.'

vi letar i övrigt nån som e villig å donera sperma...

XOXO BoneZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0