fy fan va klumpigt

igår kväll när vi tvättat klart så tog jag den tunga tvättpåsen å när jag skulle ställa ner den tappade jag balansen å ramlade med pannan först i betocggolvet... aajjjj.
eftre ett tag såg johanna attt jag inte mådde så bra så d blev natten på akuten men d visade sig bara vara en hjärnskakning som tur var.

hur som helst nu sitter jag i sängen med älsklingen vi sitter med varsin dator hehe...ganska roligt...ja jag vet vi e lite konstiga men d har vi papper på... hehe

jag har såååån ångest idag å jag vet inte riktigt varför kanske för att morfar e jättedålig å vi inte vet hur d ska gå me honnom  ennars kan jag inte tänka mig nåt annat ja förutom den vanliga ångesten över maten.

men mmo ska väga mig en gång i veckan så jag inte går ner för fort för d vet att jag bantar så... vet inte hur d kommer gå kommer nog bli en massa tjafs som vanligt när d gäller ätstörningen , men jag anser inte att d e ett så stort problem.
jag menar jag äter tre mål per dadg små,men ändå d e något iaf...  å jag tycker d kan lay off a bit... jag orkar inte med allt tjat hela tiden till och med älsklingen tvingar mig äta... tur d finns laxoberal osv d e välanvänt här hemma ska du bara veta.
har +precis ätit så ångesten e just nu på topp men hoppas d sjunker lite snart orkar inte med detta å jagg har juh lovat älsklingen att inge göra något självdestriktivt typ skära mig å än så länge så har d funkat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0