sömnlös natt igen...

jag har ingen oxascand hemma trodde jag hade d men när jag skulle ta förrut när jag skulle sova så märkte jag att d inte fanns någon kvar... så d blir en sömnlös natt. men men d har jag juh överlevt förrut hehe

sitter i sängen å väntar på att vampires suck ska komma ner så just nu e d mys me katterna... d blir iaf varmt å skönt då. funderar på om jag ska upp å träna lite kmmer juh ändå inte sova så vad gör d??.. sista gången jag åt vad den 15december å  jag har kännt mig hungrig tre gånger... men d e juh bra att jag inte behöver gå omkring hungrig iaf lever på mitt vatten å juice.... bjarne sa att d var iaf bra att jag fick i min lite socker från juicen....

hur mkt tror han att jag dricker egentligen tre glas juice om dagen resten e vatten DUMBASS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0