ångest ångest ångest... vad ska jag göra????

jag har såååån ångest idag har haft d i flera dagar å den blir bara starkare å starkare vet inte vad jag ska ta mig till...
sitter nu å väntar på fucking mmo vi ska hitta på något men jag har inte den mista lust å göra d...jag menar jag ringde dem igår för jag villa prata å d enda d säger t mig då är att ta d lugt.. HALLÅ!!!! e d nåt fel i din hjärna? jag har sån ångest så jag sitter å skakar å du säger t mig å ta d lugnt.. DUMBASS-.

jag e bara så trött på allt, all ångest, alla som inte litar på mig, alla som tror jag ska göra dem illa bara för jag mår psykiskt dåligt(hallå d  e mig jag skadar inte andra), jag e helt enkelt trött på livet....

SÄTT ETT SKOTT I PANNAN PÅ MIG!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0