stilla sittande...

har gjort illa knät så jag e lindat å går på kryckor...  när jag skulle ta min medicin igår blev ena katten hypnotiserad eller nåt av mina tabletter hehe ser ganska roligt ut



jag var me å besiktiga bilden imorse gick förvånadsvärt bra... måste köpa nya lysinsatser t båda lyktorna fram...kul 2700kr styck var ska jag få d pengarna ifrån???

när vi var klara me besiktningen hade jag lovat mamma å bara kladdkaka t henne hon ska ha mattvandrar möte ikväll å hinner inte baka så jag hade lovat å göra en åt henne.... så snäll som jag e hehe

så ne blir d å bara sitte hemma å slappa gör såååå ont i knät.  ikväll börjar juh idol så d ser jag faktiskt ifram emot. kan juh inte gåiväg så jag kommer inte missa d för en gång skull yeay...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0