rensat syrrans dator

sitter hemma hos mamma å lyssnar på gamla grammofon skivor...vilken dålig kvalitet hehe.

mamma bar mig kolla på syrrans dator den e såå seg. okey så jag laddade ner ad-aware å hon hade över 1000kritiska filer i datorn... inte konstigt att den e seg. men iaf så tog jag bort d å nu e datorn supersnabb hehe.

dricker nu kaffe å väntar på att syrran ska komma hem från skolan jag glömde nyckeln t mamma hemma hos mig så jag kan inte låsa dörren. hehe typiskt mig.

har tänkta att jag ska plugga lite idag... kan juh plugga om jag inte ätit annars kan jag inte d å eftersom jag inte ätit så blir d nog lite pluggande ska juh t skolan på måndag å jag her inte ens börjat me något hehe. e kanske dags å göra d. men  hur som helst nu ska jag titta på d snygga arbetarna som håller på utanför mamma å vänta på syrran så jag kan hoppa hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0