regn??

skojjar du me mig eller herrom dagen var d nästan snöstorm å nu regnar d?? e d ett skämt eller blir tokig ska d vara höst eller vinter orkar inte hålla på å plocka fram å undan kläder hala tiden. jävla skitväder

igår kväll sjussade jag pappa t mjölby tysklandsbussen åker där ifrån. nu e han inne å handlar...han ringde förrut.
sen ska jag hämta honnom inatt när han kommit hem för han har handlat t mig me hehe

jag skulle vart hos pernilla igår å skulle bakat den där jävla sockerkakan men hon vart sjuk.. så jag har tid på måndag men inte för å baka ska få reda på mina test resultat..... när jag var där i torsdags så tog d urinprov som jag utslag för att jag tagit nåt... men d har jag juh inte gjort på ganska länge så d kan inte ge utslag. d gjorde mig jätte förvånad men fick då även lämna blodprov så d ska kolla vad d exakt e för nåt...konstigt tycker jag men men.

nu blir d lite wii sen film tror jag men ha d gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0