dum i huvet

jag e juh helt jävla dum i huvet altså. jag skar mig igår igen... ville inte sluta blöda låg i nästan en timme å blodet bara rann. jag blev faktiskt ganska rädd då men la mig bara ner å hoppasdes på att jag skulle få försvinna. men så blev d juh inte...

idag hade jag tänkt å gå ut men va fan e e juh iskallt. så d blir filmdag idag också...hehe

Anna K ringde igår från psyk jag ska dit imorrn igen kl 0800 å göra fler tester. d kommer juh bli galna på mig att jag har skurit mig eftersom jag ska lämna blodprov sa hon...kul.

orkar fan inte me detta tror att mina fluoxitin e typ sockerpiller eller nåt ingen skillnad på mig sen jag började äta dem.. men vem vet d kanske bara e jag som e för dum för å känna skillnad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0