länge sen.....varför finns mat??

var jätte länge sen jag var här men nu ska jag börja igen.... men nu som helst......jag blir galen jag har nu bestämt mig för att nå en viss vikt innan min syrra fyller 13 å hon fyller den 28juli så d e om en vecka... jag har inte ätit något idag men jag e sååååå sugen på allt jag gillar... typiskt jag blev så trött på allt förrut så ja har druckit några öl.... jag vet att d inte e bra d e massor me kalorier men jag orkar inte med livet har såååå god lust att bara ta en kniv å slice mina armar tills d ramlar av orkar inte mer nu å d e skitlänge tills jag ska t psyk igen vet faan inte hur jag ska klara mig snälla nån hjälp mig börjar snart självmedicinera mig igen å jag vill fan inte d men jagborkar inte leva så här så snart e d den enda utvägen.... JAG ORKAR INTE MER......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0