mejlade pernilla

jag mejlade pernilla igår å sa att jag mådde piss å att jag behövde en tid hon mejlade tbax halv 7 i morse att jag skulle komma kl 11. men va fan jag var inte vaken så hon ringde mig 1055 å frågade om jag hade läst mejlet... ehh nee jag blev väkt när du ringde nu svarade jag bara..
vi snackade en stund via telen sen sa hon att hon skulle prata me läkaren å sen höra av sig. å min tele fuckade sig så d gick inte ringa t mig så hon skickade mejl om att jah kunde åka upp t mobila teamet å hämta några sobril. så d gjorde jag å sen ska jag upp t pernilla på onsdag kl 10.
hoppas jag mår bättre då orkar fan inte åka upp om jag mår så här piss...å sen sa hon inte om jag skulle fortsätta me d andra tabletterna så d tänker jag göra...lär juh inte dö av d iaf hehe tyvärr inte

men nu ska jag ta min sista penicillin tablett, hostmedicin å sobril sen ska jag sova e svin trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0