kan inte sova

jag kan inte sova har ingen aning om varför. så jag sitter i sängen å ser på film. kan inte ligga i sängen å vrida å vända på mig längre så tänkte bättre å sätta på nån film så kanske jag blir trött.

provade tröjan som jag köpte igår den var galet stor...men va fan d var juh en xs men men ingen ide å byta finns ingen mindre kan använda den när jag sover eller nåt.

imorrn ska jag t pernilla å bjarne ska vara där 0815am sååå tidigt. därför e d sååå typiskt att jag inte kan sova hehe.
hoppas jag kommer få byta medicin eller få mer för d här funkar inte... jag har juh lovat m att jag inte ska använda några lagliga droger så d e väll bäst å hålla d löftet så han inte blir arg på mig.

men nu ska jag lägga mig ner å se på film å hoppas jag snart blir trött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0