bloggen har inte fungerat

har inte kommit in här på flera dagar...vet inte varför hehe-

satt hela eftermiddagen igår på akuten me lina. hon hade ramlat å skurit sig i handen. visade sig vara en sena i handen som e av så hon skulle in t lnkp i morse å operera den. stackare lina hoppas d gick bra.

imorrn ska jag t pernilla å baka den där jävla sockerkakan....e livrädd att hon ska tvinga mig smacka hon har sagt att jag inte ska behöva d. men man vet juh aldrig e skiträdd haft ont i magen för detta i flera dagar...

red i söndags me syrrans grupp... tror jag börjar ble gammal hehe kunde inte gå i måndags  knäna pallade inte hoppningen hehe. får se hur d går på söndag hehe

nu blir d film å sen en promenad i kylan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0