yey

mitt internet fungerar igen yey.... har ingen aning om hur jag har inte gjort någonting.

blev sent hos pappa igår men d var kul å d e juh d viktigaste... blev ingen mat YES å än så länge idag så känns d bra. hoppas på att d slutar bra också hehe.

ibland e kroppen välldigt konstig jag var uppe sent. till ca 02 å sen vaknade jag vi 07 å var hur pigg som helst.
ska d ens vara möjligt?? tydligen

idag blir d någ ingenting kan inte gå ut har fått "skoskav" åvanpå en tå... av alla ställen hehe så jag kan inte ha på mig strumpor å en  mindre skor gör skitont men men d får bli en dag inne finns massa saker man kan göra blir nog kanske å städa igen torka ur skåp osv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0