rädd.... konstigt

var å handlade me mamma å syrran tidigare idag. fick hjärtklappning å svettades när vi kom t maten... konstigt tycker jag men men. när vi kom t godiset var jag tvungen att gå ut jag klarade inte av d fick panik.
visst att jag har kännt obehag förrut men aldrig på d sättet jag gjorde idag. jag var verkligen livrädd....

var hos eva-lena f kl 2 skulle hämta intyg t skolan att jag har gått hos henne.  d var något som skolan krävde fattar inte varför men okey. så d fixade jag idag hehe . hon tyckte d var dåligt att jag inte ska t psyk förrens den 10september eftersom jag inte har varit där sen 16juli. var okey om jag ringde henne å bokade tid hos henne om jag mådde dåligt.  får se om jag gör d eller ej känner juh att jag skulle behöva d... men får se

nu ser jag på hells kitchen på tv 3 massor me mat d går juh bra konstigt nog. men d kanske e för att jag inte e inärhetan av maten eller något detta har fått mig fundera...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0