lättlurad??

mamma ringde förrut; ska du ha mat idag?? ja jag kommer upp sen då sa jag. mne va fan jag fick sååån panik inte för att jag hade tänkt å gå upp. men ändå..... jag ringde t  mamma å sa att anna skulle komma så jag kan inte komma upp.  hon e juh bara så dum som tror på mig haha lättlurad eller vad.
jag kan inte fatta att hon ens tror på mig hon vet att jag inte umgås me folk så....

sitter just nu å ser på jamie oliver, hen e i usa å ska ändra på skolans matvanor. shit vilken skit d äter altså. jag skulle aldrig stoppa något sånt i min kropp, än mindre i mina barns kropp. jag kanske e konstig men jag fattar inte hur d tänker.... bara fett å proceserad mat d e fan SJUKT.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0