konstigt....

tycker d e väldigt konstigt. jag kan inte sova... nu e klockan 03.41 å jag e jättepigg. hittade gamla vhs filmer som jag sitter å kollar på. galet vilken dålig kvalitet d var på dem hehe.

förrut var jag på den gamla datorn å överförde alla bilder filmer å allt annat t den datorn jag använder nu hehe vad mkt skit man har. trodde faktiskt inte d.

ska se klart på filmerna sen får jag se om jag e trött...

d senaste dagarna har jag mått jättedåligt varit snurrit å kännt mig allmänt dålig å har varit jättesvag. tycler d e konstigt men men e kanske påväg å bli sjuk eller nåt. men d hoppas jag inte skolan börjar juh på torsdag kan inte vara sjuk då.... men d e förhoppningsvis något annat d beror på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0